תנאי שימוש והצהרת פרטיות

 

תנאי שימוש

הגלישה בבלוג ‘Off Roads Living ‘ מותנית בהסכמה לתנאי השימוש המפורטים להלן:

  1. השימוש באתר מותנה בכך שהמשתמש יקרא תנאים אלו בעיון ובקפידה בטרם השימוש באתר, ויעמוד בתנאים ובמגבלות המפורטים בו.
    תנאי השימוש באתר מנוסחים לפרקים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והם מתייחסים לשני המינים.

2. מהות האתר ״Off Roads Living״ הוא בלוג אישי, אשר מפרסם בין היתר סיכומים של טיולים משפחתיים אישיים, בעלת הבלוג היא אבישג קופלמן בחר.

3. המשתמש אינו רוכש ואינו מקבל זכויות כלשהן באתר ו/או בזכויות היוצרים ו/או בזכויות אחרות הטמונות ו/או קשורות בו, למעט זכות השימוש בו כמפורט בהסכם זה, והוא אינו רשאי לעשות כל שימוש באתר, יישומיו, ובמידע המופיע בו מעבר לשימוש פרטי ואישי בהתאם לתנאי השימוש, וכן אינו רשאי לדרוש שהתכנים יפורסמו או שיוסיפו להתפרסם.
4.  השימוש באתר מורשה לצרכים פרטיים בלבד וחל איסור לעשות שימוש בכל מידע המופיע בו לצרכים מסחריים שלא אושרו מראש ובכתב על ידי בעלת הבלוג, אבישג קופלמן בחר.

5.האתר אינו מתחייב שהשימוש באתר לא יופרע ויתאפשר ללא הפרעות. המשתמש מסכים לכך שהאתר לא יהא אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם למשתמש עקב כך.

6. המשתמש מתחייב שלא לעשות באתר כל שימוש שאינו חוקי וכן כל שימוש המנוגד לתנאי השימוש, ובכלל זאת שימוש שעלול להביא לפגיעה או השבתה של האתר או לפגיעה בחוויית המשתמש של משתמשים אחרים באתר.

7.  באתר עשויים להופיע קישורים לאתרים אחרים והוא אינו נושא בשום אחריות לתכנים המופיעים בהם או להסתמכות על אותם תכנים.

8. הרישום לתפוצת המייל של הבלוג מהווה בין היתר הסכמה לקבלת חומר שיווקי באמצעות הדואר האלקטרוני בתדירות הנתונה לשיקול דעתה של בעלת הבלוג. המשתמשים יכולים לבקש בכל עת להפסיק את קבלת החומר השיווקי באמצעות פניה במייל חוזר.

9. כל זכויות הקניין הרוחני בתכנים המופיעים באתר, לרבות לוגו, שם האתר, עיצוב האתר, תמונות, קבצים גרפיים, יישומים, קוד מחשב, טקסט ו/או כל חומר אחר, שייכות לאבישג קופלמן בחר או לצד שלישי שהתיר להחברה לעשות בהם שימוש.
אין להעתיק באופן מלא או חלקי, להציג בפומבי, להפיץ, לבצע בפומבי, להעביר לרשות הציבור, לשנות, לעבד או ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מהתכנים הנ”ל, בכל אמצעי ומדיה שהיא, בלי הסכמה בכתב. חל איסור על כל שימוש בתכנים הנ”ל ובסימני מסחר המופיעים באתר ו/או לוגו האתר ללא אישור ברור ובכתב מאבישג קופלמן בחר.

10. באתר מתפרסם מידע ונתונים שונים אודות ספקי שירות בתחום התיירות והפנאי. כל המידע מוגש כשירות לציבור ובעלת הבלוג משקיעה מאמצים רבים על מנת לספק למשתמשי האתר תוכן אמין ומדויק. עם זאת, יש לציין כי ייתכן שתיפולנה טעויות בתהליך עיבוד ופרסום תכני האתר. בעלת האתר ממליצה לכל המשתמש במידע לבדוק את תכנו באופן עצמאי.
11. במקרה של טעות כאמור לעיל לא תעמוד למשתמש הזכות ליהנות מהטעות בכל צורה שהיא. בעלת הבלוג אינה אחראית לשום נזק שייגרם כתוצאה מהסתמכות על תוכן זה וכל הסתמכות עליו הינה על אחריות המשתמש בלבד. בעלת הבלוג לא יהיו מחויבת לפצות את המשתמש בגין כל נזק או הפסד שאירע לו כתוצאה מהשימוש המידע באתר. המשתמש מוותר על כל טענה או תביעה כלפי האתר הנובעת משימוש בתוכן האתר או הסתמכות אליו.

מדיניות ביטול השתתפות בסדנאות או מפגשי זום לאחר רכישת השתתפות בהם דרך האתר או דרך פלטפורמה חיצונית אחרת:

 

ביטול השתתפות במפגש זום:

ניתן לבטל את ההרשמה ולקבל החזר מלא עד שלושה ימים לפני קיום המפגש. במקרה של ביטול השתתפות בזמן סמוך יותר למפגש, ניתן יהיה להשתבץ למפגש זום עתידי באותו נושא בלבד.

 

ביטול השתתפות בסדנא פרונטלית:

ניתן לבטל הרשמה ולקבל החזר כספי מלא עד שבוע ימים לפני קיום הסדנא.

ביטול השתתפות בזמן סמוך יותר לסדנא (או אי הגעה), יאפשרו למשתתף או המשתתפת לקבל החזר כספי בגובה 50% ממחיר הסדנא או להשתבץ לסדנא עתידית על בסיס מקום פנוי בלבד.

*בירור בנוגע למקום פנוי, יתאפשר כיומיים לפני סדנא בלבד*

 

הצהרת פרטיות

הבלוג אוסף את כתובות המייל של מי שביקש להצטרף לרשימת התפוצה, ע״י מילוי טופס ההרשמה בבלוג.

מטרת איסוף המיילים משמשת אך ורק לצורך שליחת דיוור במייל למנויי הבלוג, אודות פרסום פוסט חדש, הטבה או שירות. מיילים לא יישלחו למי שלא בחר להצטרף לרשימת התפוצה.

מערכת WordPress עשויה לאסוף נתונים כגון כתובת IP, כתובת אי-מייל וחשבון גרוואטר, במעמד כתיבת תגובה בבלוג. הנתונים הנאספים במסגרת זו משמשים למטרת כתיבת התגובה ע״י הגולש ולסינון ספאם. הנתונים לא יאספו ולא יעשה בהם כל שימוש אחר מכל סיבה שהיא.

בעת גלישה בבלוג אתם עשויים להתקל בתוכן מוטמע מאתר חיצוני (כגון: סרטונים מיו טיוב). הקלקה ושימוש בתוכן הנ״ל כמוהו כגלישה באתר המדובר, בכך הנכם כפופים להצהרת הפרטיות המוגדרת על ידי האתר החיצוני.

אבישג קופלמן בחר היא הבעלים הבלעדיים של המידע הנאסף באתר. מידע זה לא ייסחר, יימכר, יוחלף, יועבר או יינתן לאף גורם שלישי בשל כל סיבה שהיא.

אם בשלב כלשהו תעדיפו להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה, על מנת שלא לקבל אימיילים בעתיד, ניתן ללחוץ על הלינק המצוי בתחתית כל מייל (״ניוזלטר״) להסרה נוחה מהרשימה.

הסכמה
באמצעות שימוש באתר שלנו, את/ה מסכימ/ה למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש המפורטים מעלה.

דילוג לתוכן