תכנון טיולים מוצלחים
15 אפריל | 2024
20:45
שעתיים
ZOOM לייב

ההרצאה מיועדת לכל מי שרוצה ללמוד איך בכלל להתחיל לתכנן ולדמיין טיול מוצלח, בארץ או בחו״ל, טיול של יום או טיול של חודשיים בדרכים של סקנדינביה.
חלקו הראשון של המפגש יוקדש לתכנון הטיול והשלב המקדים, חלקו השני יתקמד בהוצאה לפועל ומתן פתרונות לאתגרים יומיומיים, חלקו השלישי של המפגש יוקדש לטיפים לכל המטיילים והמטיילות עם ילדים וקטנטנים.

אני מטיילת עם הילדים שלי כבר המון שנים ועושה את זה ממש כחלק בלתי נפרד מהחיים, המקום שבו אנחנו מרגישים הכי טוב כמשפחה...
זה תמיד מקום רחוק - איפשהו קרוב לטבע - עדיף עם אוהל זמין וציידנית מלאה באוכל.
טיילנו טיולי שטח קיצוניים, טיולים של ימים בודדים וטיולים של חודשים שלמים, טיולים עם לינה תחת כיפת השמיים וטיולים עם לינה בבתי מלון.
דרך טיולים אפשר ללמד את הילדים כל כך הרבה: אהבת הארץ, דאגה לחי לצומח ולסביבה, חיבור הקשר המשפחתי, ועוד כל כך הרבה דברים...

במפגש אדבר על הניסיון העשיר שלי בתכנון טיולים מוצלחים עם ילדים, איך נגשים לזה? איפה עדיף ללון עם ילדים? מה לקחת מהבית? מה דווקא להשאיר בבית? אתן טיפים למקומות שווים בארץ, המלצות על מקומות לינה, מסלולי טיול ועוד ועוד ועוד ועוד.

תכנון טיולים מוצלחים

80 ש"ח
  •  
ZOOM לייב

שאלות ותשובות

הרשמה למפגשי זום:

אין צורך לעשות דבר, ביום המפגש, שעתיים לפני שיחל,  אשלח לכל משתתפי ומשתתפות המפגש לינק לזום באמצעות הווצאפ.


הרשמה לסדנאות פרונטליות:

אין צורך לעשות דבר, כיומיים לפני המפגש, אשלח הודעת ווצאפ לכל משתתפי ומשתתפות הסדנא, ההודעה תכלול תזכורת, פרטים מלאים וכתובת מלאה של מקום הסדנא.

ביטול השתתפות במפגש זום:

ניתן לבטל את ההרשמה ולקבל החזר מלא עד שלושה ימים לפני קיום המפגש. במקרה של ביטול השתתפות בזמן סמוך יותר למפגש, ניתן יהיה להשתבץ למפגש זום עתידי באותו נושא בלבד.


ביטול השתתפות בסדנא פרונטלית:

ניתן לבטל הרשמה ולקבל החזר כספי מלא עד שבוע ימים לפני קיום הסדנא.

ביטול השתתפות בזמן סמוך יותר לסדנא (או אי הגעה), יאפשרו למשתתף או המשתתפת לקבל החזר כספי בגובה 50% ממחיר הסדנא או להשתבץ לסדנא עתידית על בסיס מקום פנוי בלבד.

*בירור בנוגע למקום פנוי, יתאפשר כיומיים לפני סדנא בלבד*

אני מקבלת תשלומים בביט, אך לצערי (ולשמחתי) מכסת ההעברות השנתיות שלי הסתיימה. כרגע ניתן לשלם רק דרך עמוד התשלום הרגיל או דרך פייבוקס שמספרו 0528948606,
תשלומי ביט יתחדשו שוב בינואר 2023, תודה על ההבנה.

ניתן לשלם בפייבוקס בקלות ובנוחות, לצורך ההרשמה יש לבצע העברה של המחיר המלא של המפגש לפייבוקס שמספרו 0528948606 (לחיצה פה תוביל אותך לתשלום בפייבוקס)

1. במקרה של תשלום בפייבוקס, אין צורך לבצע תשלום דרך סל הקניות בבלוג

2. בהערות ההעברה חובה לציין את שם המפגש + תאריך

3. הרשמות פייבוקס יטופלו תוך 2 ימי עסקים

יש לך שאלה נוספת בנוגע למפגש?

אסתי
״הייתה הרצאה מעולה! (שניה שלי אצלך ומאוד נהניתי). למדתי המון , ואני טיילת מנוסה עם כמעט 10,000 שעות טיול, אולי כבר עברתי.. אז שאפו״
שרון
״היי אבישג , אתמול הקשבתי להרצאה ואני הרגשתי שאני חייבת לכתוב לך כמה הייתי מרותקת! אני לא יצאתי עד היום לבד עם הילדים לטיולים ארוכים ולמעשה לא בכלל מעבר לכמה שעות (רק עם בעלי ולמקומות ספציפיים) ואני מתה לעשות את זה ומחוסר ידע פשוט לא עשיתי. אתמול את פשוט הדהמת אותי בכלים הפשוט שיושבים לנו תחת הידיים ופשוט אפשר לעשות הכל! אמנם טיול בנורווגיה לבד עם הילדים עדיין אין לי אומץ לעשות אבל בהחלט בארץ אקח את החופשים שלנו צעד אחד קדימה תודה רבה לך הרצאה מרתקת ביותר ״
לי
״תודה רבה אבישג הייתה הרצאה מעולה אני בטוחה שהטיול שלנו עוד שבוע וחצי (!) יהיה הרבה יותר מוצלח בזכותך.״
שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן