פסח 2017 – הטיול שלנו לעין גב

אני אוהבת את הכנרת, אני אוהבת אותה מאוד, בכל נסיעה לצפון – כשהיא מזדמנת לי בראייה אל מחוץ לזגוגית החלון – אני מתרגשת.
אז ארזתי את הילדים ונסעתי לבקר אותה – לשהות וללון בה 5 ימים שלמים, על אחד החופים הכי שמורים והכי נעימים שהיא יכולה להציע – חוף עין גב בכפר הנופש של קיבוץ עין גב.

את הטיול הזה תכננתי כבר בנובמבר, האמת היא שמעולם לא נסעתי עם הילדים לטיול כל כך ארוך במקום אחד, מעולם לא הייתי איתם בבית מלון או כפר נופש שבוע ימים שלם, ועוד לבד בלי טל. שכרתי לנו יחידה משפחתית בקו ראשון למימיי הכנרת, ושם התמקמנו לנו ל-5 ימים. הנוף מהחלון היה בלתי מתפשר, המדשאות הירוקות הרחבות היו מצע מצויין לריצות ומשחקים, והשקט – השקט היה חלומי.

נסענו בשבוע החופש הראשון, רגע לפני שהמחירים מרקיעים שחקים – רגע לפני שהמני אנשים שוטפים את החופים – וזה היה נהדר!

בכל יום וחצי מצאתי את עצמי מצטיידת בכל הדרוש לי במרכז המסחרי מול חוף צמח.

זה היה טיול הרבה פחות אינטנסיבי משאר הטיולים שאני בדרך כלל עושה, את רוב הימים העברנו בכנרת עצמה, או על החוף, שיחקנו המון בחול – בנינו ארמונות, חפרנו תעלות, ניסינו לתפוס סרטנים ודגים (התכוונתי לשחרר וללמד את תום ולני שמקומם של החיות הוא בטבע – בבית שלהם), ניב זחלה על החוף הנעים, וסך הכל היה לנו ממש כיף לא לזוז הרבה.

הנה כמה המלצות שוות מהטיול הזה, מסעדת פרסקה – קיבוץ מסדה:

בערב הראשון שלנו בעין גב חיפשנו מה לאכול, זכרתי שפעם… אחת הלקוחות האהובות שלי כתבה לי שאם אהיה באיזור הכנרת – שווה לי לקפוץ למסעדת הפיצות הנפוליטאנית שלה ושל בעלה בקיבוץ מסדה.
ארזתי את שלושת הילדים ונסענו לשם בשעת ערב מוקדמת, מעבר לכך שזו אחת המסעדות הכי יפות שאי פעם הייתי בה, הפיצות היו משובחות! בהחלט הכי טעימות שאכלתי בחיים שלי.
המסעדה נמצאת ממש בתוך הקיבוץ, בסמוך למדשאה רחבת ידיים שבה הילדים יכלו להתרוצץ חופשי בזמן שהמתנו לפיצות שלנו.
אה – וגם הגלידה שהם עושים שם במקום – פשוט נהדרת!
לפרטים נוספים אודות המסעדה (מסעדת פרסקה) – לחצו פה

הנגרייה של סבא יוסי – קיבוץ עין גב:

שני פנסיונרים בקיבוץ עין, החליטו לבנות עולם שלם מעץ – עבור ילדי הקיבוץ, לשמחתנו הרבה המקום הזה פתוח גם למבקרים חיצוניים.
לפעמים אני מביאה את תום ולני למקומות מיוחדים ולוקח להם רגע לעכל את המקום, להבין את ליבו – כאן אני חייבת להודות, גם לי לקח רגע להבין את העושר הויזואלי והחומרי אליו נזרקתי.
״הנגרייה של סבא יוסי״ יושבת ממש על נמל עין גב, במבנה ישן – אשר מבחוץ לא מרמז במאום על פנים המקום ועל המתרחש בו.
ספינת פירטים ענקית פנויה עץ, תחתיה לוע הספינה מלאה צעצועים לילדים הצעירים יותר ולזוחלים שבינהם, מטבח עץ ענק, קרוסלה מסתובבת, גשרים ותורנים ועוד כמה דברים מגניבים שגרמו לילדים שלי לקפוץ ולרוץ ולקפוץ לכל עבר.
אחרי שסיימו לשחק – תום ולני בחרו לבנות צעצוע בסדנת הנגרייה.
בנגרייה קיימת סדנא מיוחדת לילדים, הילדים בוחרים קיט מתוך מבחר גדול ומשם הם מתחילים עם קצת עזרה של אנשים המקום, לצבוע ולבנות את מה שבחרו.
שניהם בחרו במשאיות – לא האמנתי… אבל הם אשכרה ישבו 45 דקות והכינו את המשאיות האלה כמעט לבד.

עלות כניסה למשחקייה – 25 שקלים לכל ילד החל מגיל שנתיים
עלות קיט לבנייה – החל מ-60 שקלים ועד 200

ג׳ונגל כיף – קיבוץ בית זרע:

10 דקות נסיעה מקיבוץ עין גב, נמצא הג׳ונגל כיף של קיבוץ בית זרע, האטרקציה המרכזית – יש שם קופים! מעבר לזה יש עוד המון חיות שמסתובבות חופשי וגם מלא מלא מלא נחשים באקווריומים בחדר נפרד.
יש גם מתנפחים ופינת משחקים נחמדה.

ביום האחרון של הטיול, טל הצטרף אלינו ונהנה גם הוא קצת מהכנרת!

2 הודעות לעוקבות:

  1. הרבה בנות שואלות אותי אם יש דרך להתעדכן בפוסטים, אז התשובה היא כן – פוסטים חדשים יעלו תמיד רק בימי ראשון.
  2. כשבוע לפני הטיול שלנו לפסח, טל מאור זינגרמן מהבלוג האהוב עלי 9instyle, אירחה אותי לשיחה על אמהות, טיולים וילדים, הייתה שיחה מרתקת! מוזמנת להאזין לה ממש פה.

בא לכם להגיב?

הי, אני אבישג, נעים להכיר! התחלתי את הבלוג הזה על מנת שיהיה לי מקום אחד שמתעד, שומר ומספר את הסיפור האישי שלי שכולל עוד 4 ילדים, כלב, בן זוג – המון טיולים, גינה, חממה ועוד אין סוף תחומי עניין.


המייל האישי שלי לכל שאלה:
[email protected]

אני אוהבת מכתבים, יותר מכל תגובת און ליין אחרת. את הדואר שלי אני אוספת פעמיים בשבוע מפה: ת.ד 48 קדימה, מיקוד 60920. מוזמנות לכתוב לי.

רוצה לקבל פרטים על סדנא או מפגש עתידי?
נא למלא את הפרטים, העדכון ישלח במייל

דילוג לתוכן