חיזוק המערכת החיסונית אצל ילדים ומבוגרים
8 אפריל | 2024
20:45
שעתיים
ZOOM לייב

עונת המעבר מביאה איתה שלל אתגרים גופניים למבוגרים ולילדים צעירים.
אורח החיים המערבי הוא כזה שאינו מקל על מערכות הגוף שלנו, גם לא על המערכת החיסונית.
במפגש בנושא חיזוק המערכת החיסונית אצל ילדים אדבר על הניסיון ההורי שלי ומה אנחנו עושים בבית בכדי לצלוח את שנות הילדות המוקדמת ללא מחלות חוזרות ונשנות.
כן ברור, גם הילדים שלי חולים פה ושם - אבל זה בהחלט נשאר בגבולות המאוד רחוקים הללו.

במפגש הזה אסקור פרקטיקות שמאפשרות מיצוי פוטנציאל גבוה של המערכת החיסונית, המפגש לא מדבר רק על תזונה אלא על עוד שלל אלמנטי חיים בסיסיים ומורכבים שבהם ניתן לבצע שינויים קלים ולחוש חוסן גופני שנבנה עם הזמן ומשתפר.

המפגש נשען על ניסיון אישי, מחקרים, העמקה בנושא באמצעות ספרות מקצועית.
המפגש איננו מפגש בעל אופי רפואי, והנושאים שיעלו בו אינם כאלה ששוללים התייעצות עם רופא, להיפך - לרופאים ידע עשיר ורחב ואני מעודדת שיח רצוף גם איתם.

חיזוק המערכת החיסונית אצל ילדים ומבוגרים

80 ש"ח
  •  
ZOOM לייב

שאלות ותשובות

הרשמה למפגשי זום:

אין צורך לעשות דבר, ביום המפגש, שעתיים לפני שיחל,  אשלח לכל משתתפי ומשתתפות המפגש לינק לזום באמצעות הווצאפ.


הרשמה לסדנאות פרונטליות:

אין צורך לעשות דבר, כיומיים לפני המפגש, אשלח הודעת ווצאפ לכל משתתפי ומשתתפות הסדנא, ההודעה תכלול תזכורת, פרטים מלאים וכתובת מלאה של מקום הסדנא.

ביטול השתתפות במפגש זום:
ניתן לבטל את ההרשמה ולקבל החזר כספי עד שלושה ימים לפני קיום המפגש. במקרה של ביטול השתתפות בזמן סמוך יותר למפגש, ניתן יהיה להשתבץ למפגש זום עתידי באותו נושא בלבד.
ההחזר הכספי יהיה בפיחות 5% שהם עמלת סליקת האשראי שאינה מוחזרת לבית העסק במקרה של ביטול.

 

ביטול השתתפות בסדנא פרונטלית:
ניתן לבטל הרשמה ולקבל החזר כספי עד שבוע ימים לפני קיום הסדנא.
ביטול השתתפות בזמן סמוך יותר לסדנא (או אי הגעה), יאפשרו למשתתף או המשתתפת לקבל החזר כספי בגובה 50% ממחיר הסדנא או להשתבץ לסדנא עתידית על בסיס מקום פנוי בלבד.
בירור בנוגע למקום פנוי, יתאפשר כיומיים לפני סדנא בלבד
ההחזר הכספי יהיה בפיחות 5% שהם עמלת סליקת האשראי שאינה מוחזרת לבית העסק במקרה של ביטול.

אני מקבלת תשלומים בביט, אך לצערי (ולשמחתי) מכסת ההעברות השנתיות שלי הסתיימה. כרגע ניתן לשלם רק דרך עמוד התשלום הרגיל או דרך פייבוקס שמספרו 0528948606,
תשלומי ביט יתחדשו שוב בינואר 2023, תודה על ההבנה.

ניתן לשלם בפייבוקס בקלות ובנוחות, לצורך ההרשמה יש לבצע העברה של המחיר המלא של המפגש לפייבוקס שמספרו 0528948606 (לחיצה פה תוביל אותך לתשלום בפייבוקס)

1. במקרה של תשלום בפייבוקס, אין צורך לבצע תשלום דרך סל הקניות בבלוג

2. בהערות ההעברה חובה לציין את שם המפגש + תאריך

3. הרשמות פייבוקס יטופלו תוך 2 ימי עסקים

יש לך שאלה נוספת בנוגע למפגש?

נופר אן ימין
״המפגש היה מדהים ומרתק. העובדה שהיינו כלכך מעט משתתפות, ושהיה המון מקום לשיח ולשאילת שאלות הייתה מבחינתי יוצאת דופן וכלכך משמעותית. קיבלתי המון המון מידע ולמדתי הרבה, לא יכולה לחכות כבר להגיע לאחת הסדנאות פנים מול פנים!!״
תמר טל
״היה מפגש ממש מעניין, מלמד ומעשיר! ובזכותך בעיקר התחלתי להטיל ספק בדברים ולנסות לחשוב קצת אחרת לגבי הבריאות שלי ושל משפחתי. ״
ליאת זהבי שיפלדרים
״מפגשי הזום איתך תמיד מראים לי שאפשר אחרת. בתור מחלימה מסרטן שד, אני מרגישה שההרצאות שלך זה משהו שצריך ללמד כל הורה. וכל אדם למעשה. אחרי כל הרצאה אני מרגישה שיש דברים שאני יכולה ליישם כבר בעולמי הקטן כדי שבגוף ובנפש נרגיש הטבה. למשל, דילול של חפצים , זוכרת שאמרת שזה שאני רואה חפץ או בגד יפה בחנות לא אומר שהוא צריך להיות שלי. זה עשה לי שקט המשפט הזה. לגביי החיבור לטבע, לקחתי את הנושא של להשאיר תריסים פתוחים כדי שהגוף שלנו ירגיש ויידע שמגיע בוקר. גם מעמוד האינסטגרם שלך אני לוקחת כל כך הרבה. כל פעם שפשוקי נמצאת ליד התרנגולות או מתהלכת לה בחופשיות בטבע, הלב שלי מתרחב. תודה על כל הטוב שאת מראה לנו שאפשר לעשות מהחיים שלנו. ובגלל שזה יצא כזה משתפך, אני כבר אגיד שאת באמת מעוררת השראה. תודה ושנה טובה ומתוקה.״
שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן